Välförtjänt ledigvecka

Hej mina kära vänner!
läste igenom min och Linneas gamla blogg och fick ett riktigt bloggsug, det är ju fantastisk roligt när man har tid för det och framföralör att gå tillbaka och läsa det som skrivits tidigare. Tänkte försöka mig på att börja blogga igen nu när jag förhoppningsvis kommer att ha lite tid över och något vettigt att uppdatera er med.
 
Vi kör en liten uppdate sen sist. Jag bor numera i Skellefteå tillsammans med min sambo Emil och våran hund Siri, trivs fantastisk bra! Jag pluggar till socionom och har precis gjort mitt första år och det känns verkligen rätt. 
 
Just st nu sitter jag på flygplatsen och väntar påflyget  hem, har varit och jobbat i Göteborg i två veckor. vi har haft det riktigt bra men jag håller fast vid borta bra men hemma bäst. längtar efter mina favoriter där hemma och även en välförtjänt semestervecka som inleds med midsommarfirande med underbara människor. Jag är minsann lyckligt lottad!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback