vi börjar det nya året med

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Jag var utomlands med världens bästa vänner, jag tog körtkortet, jag skaffade extra jobb.
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror jag hade ett löfte om att vara nyttig på veckorna, jag höll det INTE!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej inte det!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tack så hemskt för det!
5. Vilka länder besökte du? Finland och Turkiet
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? mer utlansresor, en egen bil, egen lägenhet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 31 maj-7 juni turkiet, 22 september körkortet.
8. Vad var din största framgång 2009? oj vad svårt!
9. Största misstaget? alldeles för många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? svininfluensan typ
11. Bästa köpet? utlandsresan måste jag säga!
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och skor, och säkert resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? någonting gjorde mig riktigt glad! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? allt för många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag tror det är ganska lika där.
16. Vad önskar du att du gjort mer? spenderat pengar på utlandsresor
17. Vad önskar du att du gjort mindre? litat på vissa människor.
18. Hur tillbringar du julen? familj och släkt!
19. Blev du kär i år? vi skippar den här.
20. Favoritprogram på TV? grey's anatomy och one tree hill
21. Bästa boken du läste i år? så länge vi båda andas
22. Största musikaliska upptäckten? sånt här kan jag inte svara på
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick det jag önskat mig!
25. Något du önskade dig men inte fick? nepp.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
då var det fest och utgång! blev en mycket bra kväll!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? en sommar med mer sol och mindre regn och mer pengar. och det jag inte orkar nämna.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ja ganska svårt att säga, rätt olika!
29. Vad fick dig att må bra? underbara vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? robert pattinson är ju inte äcklig precis
31. Vem saknade du? flera olika under årets gång!
32. De bästa nya människorna du träffade? sanna och sabine! och många mer också!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback