tre anledningar till att man ska köra bil istället för att åka buss

ett. bussen från piteå till skellefteå var sen, vilket gjorde så att jag precis missade kvart över bussen till skolan, vilket gjorde så att jag kom en halvtimme senare än väntat.
två. skolbussen körde iväg när jag och julia var fem meter från den, vilket gjorde så att vi blev tvugna att ringa emma om skjuts.
tre. precis då jag gått in i bussen kör den iväg, så julia och tina hann inte med bussen, vilket gjorde så att vi fick åka olika bussar och tina och julia kom till piteå mycket senare än mig.
fyra. och som pricken över i:et så är min utväxt röd!

nu går jag och mitt glada humör (jag menar det på allvar, humöret alltså) och sover, eller först lite paradise♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback