fotboll

skola betyder lite uppdatering i brist på ork! jag varken orkar eller vill gå till skolan, behöver mer lov. men vi ser det från den ljusa sidan, en termin av sex kvar av gymnasiet, studenten borde vara här innan vi hinner blinka på ett ungefär.

ikväll ska jag träna fotboll för första gången på två och ett halvt år, jag är super taggad! linnea kommer och hämtar upp mig innan sju, så jag ska äta ordentligt med middag och dricka vatten, en liten uppladdning innan kan nog behövas! ska söka fram lite träningskläder också.


gothia -06 med världens bästa lag!


Kommentarer
Postat av: linnsan

GILLA STARKT!!! :D

2010-01-13 @ 17:54:23

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback