funderationer

jag är verkligen värdelös på det här. jag är helt tom på ord, vet verkligen inte vad jag ska skriva, allting låter så ointressant. vet själv hur tråkigt det är att läsa ett inlägg där man skriver "hej idag har jag bara varit på skolan, och nu måste jag plugga innan träningen ikväll." tråkigt och meningslöst. men vad ska man skriva, vad tycker man är intressant att läsa? fast iofs, alla tycker ju olika på den punkten.

för att få med något mer än så säger jag att det är tråkigt att vara dödstrött både fredag och lördagkväll, men vad gör man inte för att tjäna pengar? hoppas på jobb imorgon också, lika bra när man ändå är inkörd på jobbhelg.





Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback