blåsta

pappa säger: jag har forskat på internet, och nu har jag äntligen förstått vad det är för fel på er!
ida och mamma säger: va? vadå forskat på internet?
pappa säger: ja, men ni vet man har ju olika gener, och dom går i en spiral. och eran spiral går åt motsatt håll mot vad den egentligen ska göra. om den hade gått rätt så hade ni två varit män pch robin hade varit en kvinna.och det här går i första handsled, så era barn kan också bli utsatta utav det här.
ida och mamma säger: va? hur kan man se sånt på internet?
pappa säger: men alla namn finns där, så man kan kolla upp det!
ida och mamma säger: näe du ljuger! (först då förstod vi att han skämtade)

haha alltså så sjuk min fader kan vara, och ni ska veta att man inte fattade att det var ett skämt för när han sa det så lät det jävligt trovärdigt tills han kom till delen att man kunde läsa på internet. ibland kan man undra vars han får allting ifrån!


dessa två människor, även kallade mina föräldrar kan aldrig lyckas på en bild, iaf inte tillsammans!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback