försöker mig på photoshop liiiiiite

som vanligt swischar veckan förbi, jag säger som ida, jag blir nästan rädd! tiden går så fruktansvärt fort. visst är det skönt med helg, men det är lika fort måndag igen och sen fredag. och så rullar det på. jag vill inte bli gammal än, jag har mycket jag vill uppleva innan.

idag har linnea fått lite färg i håret, det klädde henne. och imorgon är det emelies tur. utväxter hit och dit. funderar på att slänga på lite färg i mammas hår nu också, lika bra att forstätta när man väl är inne i det. kanske klippa moster också! vi får se hur det slutar. allt jag vet är att det blir en tidig kväll, jag är trött.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback