karlshamn

jag lever och jag har det king. trivs här nere, trots att vi bor alldeles för många i en allt för liten lägenhet, och att det är brunt slask och iskallt även fast det är varmt. shoppat har jag gjort, även fast jag borde spara vart enda öre till cypern, men lite måste man ju få unna sig då man har semester.

i förrgår hittade jag efter flera månaders sökande en fin kavaj som föll mig i smaken.
igår var vi på ikea, jag följde med för att köpa ett smyckesträd, tror ni att det fanns något smyckesträd? njet.
idag har jag och katya varit i kristianstad och shoppat, fick då med mig tre ringar, två smyckesträd och en sjal hem. helnöjd!

för segt internet för att fixa fram någon bild, så det får jag fixa då jag kommer hem. nu ska vi på släktmiddag, vi hörs gott folk.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoho ida nilsson! kan du uppdatera din blogg lite oftare , jag har ju inget att läsa :p hehe!

2010-02-18 @ 14:46:31

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback