sonen- frälsaren som kom med försoningen och tog med sig synderna

vad hände? - jag, jag av alla i världen blev helt inne i hockeyn. synd då (när jag för en gångs skull bryr mig om hockey) att fel lag vinner. canada. men imorgon är jag lika obrydd igen, så vad är det att bry sig om. grattis canada iaf, snyggt.

nu har jag och jesus spenderat allt för mycket tid idag, men imorgon kommer jag nog säga att jag och jesus spenderade alldeles för lite tid tillsammans då jag sitter vid jesus pappret. men vi är ju kristna så lite måste väl finnas intvättat i hjärnan, jag hoppas på det.

nu ska jag sova i fem och en halv timme, och därefter en hel timme på bussen. jag kommer vara tröttare än jesus.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback