laddar upp för allt vad helgen har att erbjuda med ordentlig sömn

klockan är 21.14 och jag kan knappt hålla ögonen öppna, dagen har tagit hårt på krafterna. på skolan har vi fått ännu en modell klar till projektarbetet, en enda kvar innan vi är klara, oh så skönt! ensam körde jag tillbaka till piteå, glad var jag ändå för att jag skulle hinna hem en stund innan jobbet. jo hem till min gård tog jag mig, men inte in i huset. smart som jag var tänkte jag kolla om någon dörr på baksidan var öppen, plumsade i en meter snö och tänkte, jag kommer nog in här. men näe, sjöblöta byxor och skor fulla i snö satte jag mig i bilen och körde till jobbet, arg som ett bi. och äntligen har jag jobbat klart och tagit mig hem. och nu vill jag inget annat än att sova en lång natt, vilket jag ska. sovmorgon till 11.30 imorgon, kan älska livet ibland.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback