åh

gick nyss och frågade om ledighet.
(min mentor skrev på ledighetsansökan att jag skulle klara det utan problem)

-jaha, en två veckorsresa?
-jo..
-åker du med klasskompisarna?
-jo en del av dom.
-jaha, har du betalat resan?
-nej.
-men dina klasskamrater har ju betalat.
-ja men flera ska ju typ åka, ska inte åka med dom.
-jaha, hur går det i skolan då? ligger du bra till i alla kurser?
-ja det gör jag. och frisörlektionerna kan jag ta igen på praktiken.
-jaaa men din hälsa då? du låter inte så frisk
-eeh nja, är bara lite hes..
-jaha, du har inte nå feber?
-näe, det sitter i halsen.
-ja kom in senare i veckan, måste prata med din mentor.

låter inte lovande... vi ber åt gud.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback