tisdag

idag fick jag äran att köra till skolan, jag som älskar att köra. nog för att piteå-skellefteå tur och retur inte är roligaste sträckan, men ändå. skoldagen varade till halv tolv, goda plättar med hallonsylt till lunch innan hem körning. drog med tjejerna på stan, en baguett på kvarters avslutade vi med, underbart! kom just hem från stan, men funderar på att återvända för att ta kort till körkortet så att jag får det nån gång! men orken till att fixa tills sig var inte stor, så vi får se! känner hur tråkiga mina inlägg blir, men jag har ingen fantasi om vad jag egentligen ska skriva om, så såhär får det vara. en grej till, körkortet har varit mitt en helvecka nu, jag älskar det redan!
 

alanya 09


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback