ta vara på vår dyrbara tid

låg i soffan och läste bloggar och kom på att jag också hade lust att skriva, också loggar jag in här och får tanken av att jag inte har något att skriva om. jag har iprincip inte gjort något som är värt att nämna idag och jag har inget annat heller på hjärtat. av denna tanke kom jag just på att jag ska ta vara på min tid, varför sitta hemma vid datorn, varför ta en powernap, varför inte göra något medans man är ung, medans man har tid, medans man slipper laga mat, diska och städa efter en hel familj. ja varför är min stora fråga? jag har även svaret.. för att man inte orkar! NU ger vi upp tanken och styr upp något ball även under skolveckorna, och sen styr vi upp något ännu ballare på helgen! jag menar hur snabbt går blir det inte helg om man har roligt hela skolveckan också?

så nu mina vänner är det inte till att säga nej då jag kommer på något ball under skolveckorna, med min starka vilja går nog det mesta ;-)

tack för idag, körskolan 07.00 imorgon, sedan praktik 15.45.... dålig planering för dom som gillar sovmorgon! godnatt.


Kommentarer
Postat av: cö

Du skulle ha haft kvar lägenheten, då jävlar skulle vi ha hittat på en massa kul;-) SOM FÖRR!!:')

2009-09-10 @ 17:21:54
URL: http://carolineohlund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback