onda näsborrar

kvällen blev inte som jag tänkt mig, grannen kom hit ist! hon blev färgad och slingad, hon blev nöjd, jag blev nöjd! ännu en grej som vad king med dagen. mindre king var det att jag kände mig för trött och oengagerad för att göra c fasen idag, kan nog bero på att jag faktiskt gått och blivit sjuk. och när man är sjuk ska man vila upp sig och stanna hemma från skolan så att man tillfrisknar, men icket. för mycket man går miste om nu i äldre dagar, särskilt på frisörprogrammet. så skola trots denna häniga trötta kropp och denna onda näsa och pricken över i:et febern. jag tänker på mitt eget bästa och tar och sover nu på en gång. godnatt då!


minns ni denna kväll tjejer?:-)


Kommentarer
Postat av: julla

ohja, jag minns den kvällen som igår! :D

2009-09-02 @ 15:32:44
URL: http://juliaskarp.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback