inte okej

idag har jag varit på praktik från sju till två. när jag kom hem försökte jag mig på f fasen, men självklart så somnade jag med datorn i knät. inte okej! vaknade till liv efter ett tag, kändes som en kvart. kände hunger och insåg att jag sovit bort två och en halv timma. inte okej! gjorde ett tappert försök på f fasen som jag aldrig hann slutföra tidigare, ett fel för mycket. inte okej! nu ska jag ut och övningsköra, hoppas det går så bra som det måste gå. annars är det inte okej!

den här dagen verkar vara inte okej. tur det är idol iallafall. så jag har något att se framemot. idol och morgondagens sovmorgon, ÄR okej!


mina nya bästa vänner


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback