onsdag

igår la jag mig i sängen i väntan på att få se vilka som gått vidare i idol, kände hur trött jag var och ställde därför alarm på mobilen för att inte missa idol. självklart så somnade jag, men vaknade inte förrän klockan 00.50. blev fundersam varför alarmet inte ringt, skulle då kolla om jag ställt in fel, men mobilen var spårlöst försvunnen. ringde på den och hittade den sedan i ett skåp och alarmet var avslaget. så antingen spökar det eller så har jag i sömnen stängt av och gått med mobilen till skåpet, rätt knasigt! hehe, ointressant berättelse egentligen...!! haha

man hinner bara knäppa med fingrarna så är skoldagarna över. skönt! idag har vi haft frisörteknik hela dagen. långhåruppsättningar hit och dit hela förmiddagen, sen en god lunch på waynes med tjejerna. på eftermiddagen hade jag kund, en kund som klippt sig själv, allt förutom bakhuvudet. konstigt nog så såg det ändå bra ut, och han var kille! haha. har inte rört en fena sen jag kom hem, mitt rum är inte vackert, och jag ska få främmande ikväll, dåligt ida! ska styra upp det nu snabb innan middagen.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback