dagen som inte borde finnas

det värsta jag vet är att söka praktik, det är det värsta värsta som finns. men nu är det nästan över, över föralltid, typ. bättre blir det inte av att det är måndag, hatar måndagar mer än vad jag hatar allt annat ungefär.

nog om ogilla och hata. ikväll har jag klippt och färgat mammsen, hon blev faktiskt fin, kanske för att hon såg förjävlig ut innan ;-) nu ska jag lägga mig och läsa min älskade bok, lär nog inte dröja länge innan jag stänger ögonlocken heller. godnatt 20:50.


ge mig sommar sol festivaler båtturer utomlandsresor och såntdär som är bra istället för en höst vinter kyla slask skola prov och såntdär som ogillas. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback