trehundrasextiofem dagar

idag kändes det som att vi for till skolan, gick in gjorde en fläta och sen for hem, så fort gick tiden. vi har övat på olika flätor och testat massa olika sätt att använda plattången, rätt intressant att det finns så många olika sätt att fläta på och att man kan göra i princip allting med en plattång! jag är imponerad. vem kom på plattången förresten? måste vara en rik människa!

efter skolan for jag och elin mot vårdcentralen, vi skulle nämligen ta vaccinet för svininfluensan. hela dagen hade jag gruvat mig för detta, eftersom att jag är nog så rädd för sprutor. när vi väl kom dit så visade sig att de endast vaccinerar tisdagar onsdagar och torsdagar. rätt så irriterande när man äntligen vågat sig dit!

ska läsa igenom politikfrågorna innan linnea dennis och johan kommer på besök. tjiiiiao


bästa bilden jag hitta på gänget!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback