tråkigaste perioden under vintern är här

jag är nog världens sämsta bloggare. och det lär jag förbli eftersom att tiden inte räcker till. idag har vi haft frisörteknik hela dagen, har hunnit med det ena och det andra faktiskt, och glädjeligen kommit på en kort festfrisyr som jag ska göra på gesällen. sjukt bra måste jag rent utav säga! ikväll har jag inga planer, öppen för alla förslag helt enkelt! kände inte alls för att sitta hemma en kväll som denna, kände bara tråkigt. allting känns tråkigt nu, bara för att det är november och länge innan skolåret är slut, snön och kylan försvinner. vi är mitt i den tråkigaste perioden på vintern vilket gör mig deprimerad. bra att humöret är på topp också.

på tal om helt andra saker så har jag bokat biljetter till new moon, fortsättningen på twiligth. fan vad king alltså! hoppas nu bara att den är bra, vilket jag inte tror, tyvärr. och ni som läst andra boken förstår nog mig. aja, nog om ointressanta saker.


det här behöver jag såhär mitt i november!

Kommentarer
Postat av: hanna

VA? :D tvåan är ju näst bästa boken ;) så jag tror att filmen kommer vara superduper bra :D

2009-11-11 @ 22:14:12
URL: http://hhannabjork.blogg.se/
Postat av: Ida L

Man skulle kunna tro att ni är nakna på bilden :) Haha!

2009-11-11 @ 23:42:28
URL: http://idalundstrom.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback