Nämn något som gjorde dig glad igår:
att jag fick ett hårspray av min handledare, och jag lovar det var det absolut enda.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
jobbade förfullt.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
läste bloggar 
Det sista du sa högt:
jag vet inte, nåt åt mamma.
Det senaste någon sa till dig:
att vi skulle äta lax
Vad har du druckit idag:
mjölk
Vad var det senaste du åt:
en banantugga imorse
Vad var det senaste du köpte:
hm, nötter å godis igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit.
Vad är det för väder hos dig nu:
tråkigt väder
Godaste glassmaken:
finns många goda, kan inte bestämma mig för en. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jo. fast jag tror även att det är sällsynt.

jag har fortfarande inget vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback