rastlös

1. Hur gammal är du om fem år? 23.
2. Vem var den sista du träffade? carro när hon skjutsade hem mig. 
3. Hur lång är du? 165,6 exakt. 
4. Vilken var den senaste film du sett? här med förklarar jag er chuck and larry tror jag den heter.
5. Vem ringde du senast? linnea swindell.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? -Hej ska vi gå på en promenad eller träna eller nå?:-) jag är uttråkad! - till linnea.
7. Vad är dagens planer? Har inga speciella planer, ska iaf vara med linnea och kanske sabine.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa för det mesta. ringa om jag behöver veta något snabbt eller om det man vill få fram är för komplicerat för att skriva sms om.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta.
10. När såg du senast din mamma? igår kring middagstid.
11. Vilken ögonfärg har du? blåa.
12. När vaknade du idag? har vaknat till och från hela morgonen, men steg upp kring halv två. 
13. Har du någon gång hittat en katt? hjalllee babyyy.
14. Vilken är din favoritplats? har ingen speciell favorit, gillar många platser. men varma platser toppar nog listan. 
15. Vilken plats föredrar du minst?  tycker inte om sjukhus. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? svårt att svara. hoppas jag har mitt drömhus min drömfamilj. och mitt drömjobb och för mycket pengar.
17. Vad skrämde dig som barn? monstret under sängen. 
18. Vem fick dig att skratta senast? tjejerna och tröttheten igår. 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jepp.
20. Har du stationär eller bärbar dator? en världelös bärbar som gör mig arg.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? yes. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skoooooor.
26. Är du social? ja det är jag enligt mig själv iaf.
27. Vilken är din favoritglass? beror på vad jag är sugen på, men ben and jerrys är riktigt gott. 
28. Vad skulle du göra om du vann fem miljoner? resa och upptäcka världen, shoppa, köpa en bil, flytta hem ifrån, skänka åt cancerfonden. och säkert mycket mer också.
29. Tycker du om kinamat? Jo det är grymt gott.
30. Tycker du om kaffe? nepp, ska lära mig!
31. Vad dricker du till frukost? mjölk, oboy eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? jag vet inte, vaknar oftast på magen känns det som. 
33. Kan du spela poker? nja inte på riktigt.
34. Tycker du om att mysa? självklart, älskar att mysa.  
35. Är du en beroendemänniska? jag är nog det ja. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner kan jag inte säga. men vet fyra stycken.
37. Vill du ha barn? jag vill verkligen ha barn, men inte ännu. 
38. Kan du några andra språk än svenska? förstår mig på engelska också. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? inte en endaste gång.
40. Föredrar du havet eller en pool? tycker om båda, kan nog inte riktigt välja. älskar vågorna i havet, men poolen är som skön den med!
41. Vad spenderar du helst pengar på? upplevelser och kläder
42. Äger du dyra smycken? nej, lika bra också eftersom att jag inte håller koll på dem.
43. Har du någon gång testat narkotika? finns nog ingen som är så emot detta som mig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? naturgodis.
45. Vem är den roligaste människan du känner? hm, finns många roliga. men rosanna är riktigt rolig. 
46. Välj ett ärr på din kropp? ärr borde inte få finnas
47. Vad har du för ringsignal? har oftast på ljudlös
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har nog nånstans. 
49. Flirtar du mycket? jag är inte den som börjar flirta.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos emma andersson på skolavslutningen i tvåan.
51. Kan du byta olja på bilen? nej det kan jag nog inte. 
52. Har du fått fortkörningsböter? nej inte det. 
53. Vilken var den senaste bok du läste? breaking dawn - så länge vi båda andas. 
54. Läser du dagstidningen? när jag hinner.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nepp.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? jag vet faktiskt inte. 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det minns jag inte.
59. När var du i kyrkan senast? oj om jag det kunde minnas, kanske i nian?  
60. Vilka personer utmanar du? de som orkar.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback