påväg mot bättre tider

idag var sista dagen jag var hemma för denna elaka influensa. idag har varit den bästa dagen av alla fem som jag varit isolerad på enrisvägen. jag har städat mitt rum, jag har träffat min söta farmor och min söta farfar. och sist men inte minst så har jag varit en stund hos elin. vem vet, nu kanske murkelgränd också har fårr svinis. hur som helst så är jag inte flint i hårbotten längre, nä för nu har elin trixat dit lite färg- perfekt! imorgon är jag frisk trots att jag kanske har feber, för det har jag bestämt mig för. så imorgon beger jag mig till staden med henrik, vi ska shoppa. eller henrik ska shoppa och jag ska kolla på, och hjälpa till. kan bli intressant. avslutar den här kvällen precis som jag avslutat alla andra kvällar, grey's! godnatt.


här har vi en fin bild från linneas 18års fest


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback