överstökat

mina två timmar och trettio minuter på skolan är över och även mina tre timmar och femton minuter på jobbet har swichade förbi hur snabbt som helst, dagen börjar äntligen (vilket egentligen är fel ord att säga eftersom att dagen gått hur fort som helst) närma sig sitt slut. har ätit idas special varmamackor till kvällsmat, smakade delicious som alltid annars. sitter nu och dippar upp slutet av en ranchdipp som stod i kylen och spelar bubble-spinner på facebook, väldigt underhållande faktiskt. men ska åter gå till grey's säsong fyra nu. som förövrigt är världens bästa serie typ, bland de bästa iaf. imorgon får jag mig en liten sovmorgon eftersom att vi har grupparbete som ska göras här i piteå. och den ska jag använda väl, och med det menar jag att jag ska sova snart så att jag verkligen får sova ut. men först några avsnitt.
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback