tidsfördriv

Smeknamn när du var liten: det vet jag faktiskt inte 
Favoritgodis: remmar från hemmakväll
Namn på senaste person som ringde dig: elin
Namn på senaste köpta CD skiva: om jag det kunde minnas
Första du brukar göra på morgonen: snooza 
Tycker du om vintern: nej! bara att åka bräda!
Vad gör du om 10 år: bor någon stans i södra sverige med familj
Hur och vart vill du bo i framtiden: vill bo i en större stad än piteå med min egna familj
Personer du kan berätta allt för: jag säger inte allt åt någon
Favoritfilm: twilight!
Syskon: robin
Hur var du som barn: bäst ;-)
Vad tycker du om personen som du hittade denna lista hos: hittade den på min egna för längesen ;)
Brukar du komma i tid: oftast
Har du bra kondititon: hahah, dumfråga:D
Hur lång är du: 165,7
Hur känner du dig just nu: trött som vanligt..
Kan du laga mat: klart jag kan ;-)
Vad jobbar du med/pluggar du: frisörutbildning
Vad har du på dig: mjukisar linne kofta
Hade du en bra ikväll igår: jodå!
Vilket är ditt senaste inköp: ost och kex igår
Vilken tid gick du upp idag: halv nio
Har du sovit i din egen säng inatt: nepp, emmas soffa, ändå sova jag hur gott som helst
Vad hade du sönder senast: hm, det vet jag inte
Senaste alkoholintag: lördags
Har du haft mörkt hår: jodå!
Är du morgonpigg: verkligen verkligen inte isf ska det hända något riktigt bra den dagen, typ utlandsresa eller nå
Vem snackade du med senast: i telefon så var det elin
Vad är du för stjärntecken: lejon
Varm favorit dricka: teeeeee
Saknar du någon nu: man kan ta den här frågan på olika sätt, så både ja och nej.
Hur ofta loggar du in på lunarstorm: aldrig ungefär, brukar läsa gamla blogginlägg en gång per år eller nå ;-)
Gillar du dokumentärer: vissa av dom
Vilket språk kan du prata: svenska och engelska på låg nivå ;-)

Det sista du sa högt: minns inte, är all alen så..
Vad var det senaste du åt: världens godaste kycklinggryta och ris

Vad var det senaste du köpte: ost och kex igår fortfarande

Vad har du druckit idag: ramlösa och mjölk

Vad gör dig glad just nu: alanya om fyra dagar 

sover du tungt: ibland ibland inte

Drömmer du mycket: joooo!

Favoritklädsel: tight och nå med snygga klackar till det och skinnjacka, sommar/vår klädsel

Vad är det för väder hos dig just nu: solen lyser mig rakt i ögonen, men det är ändå molningt

Vad ska du göra härnäst: duscha och fixa mig lite


Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: sådär mittemellan, men skulle nog kunna vara på riktigt bra humör med rätt sällskap!

Favoritgodis: rosa remmar från hemmakväll

Sommarplaner 2009: festivaler, fester, sol, bad, jobb, roadtrip? ja allt för mkt för ekonomin iaf!

Hur många kuddar sover du med: lägenheten två, hemma fyra


Morgon- eller nattmänniska: natt!!
Vilka är viktigast för dig: nära och kära

Bio eller promenad: beror på sällskap och vad man är sugen på

Äckligaste insekten: alla är äckliga, men spindlar tar hem priset 

Stökigt eller välstädat? välstädat gillar jag, resten är en annan femma


Vad längtar du mest efter just nu? alanya

Hur svarar du i hemtelefonen? om jag vet vem det är - Hallå! om jag inte vet - Hej det är ida!

Hur svarar du i mobiltelefonen? om jag vet vem det är - Hallå! - Heej! om jag inte vet - osäkert hallå? - Hej det är ida 

Vilken årstid är det nu? mittemellan vår och sommar

Är du kär nu? pass


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback