18 dagar till alanya

nyss var det helg och nu är det onsdag, shit vad tiden går fort alltså! vilket är bra eftersom att alanya närmar sig med stora steg! =D  gårdagen var bra, men inget plugg dock, dåligt ida :-) somnade inte allt för tidigt igår, vilket resulterar till att jag har varit grymt trött idag, tog en powernap över lunchen och en bit in på lektionen också, satt fint!  har även gjort klart allting som ska göras vilket betyder att jag iprincip är ledig nästa tisdag, ska bara på teater klockan två, kiiing!

det behövs lite uppröjning här i lägenheten så det ska jag sysselsätta mig med efter middagen, sen kommer tjejerna hit för att plugga med mig, och glass och hallon på det, kvällen kommer bli perfekt :-)

över till matlagning, ciaobella.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback