bara för att jag kände för det

HAR DU:
Sagt nej till ett samlag: jodå!
Snott någons mobiltelefon: nej, eller jag hitta en som en annan tog.
Varit medvetslös: tror jag väl inte
Hånglat med någon riktigt ful: säger som sarah, inga kommentarer!
Hånglat med fler än 50 personer: näe
Gjort något riktigt dumt: jo tyvärr
Gjort nåt du verkligen ångrar: det med..
Blivit för full på ett släktkalas: haha, nej
Varit full på skolan: inte det
Blivit portad från en krog: nejdå
Varit otrogen: nepp
Varit full på julafton: nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år: nope!
Slagit sönder en tv: varför skulle jag?
Önskat att du var det motsatta könet: när jag var liten
Fått barn: näe
Överdoserat: nej!
Åkt ambulans: nepp
Gjort något riktigt olagligt: vad räknas som riktigt olagligt då?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut: ahha nej
Fått din mamma att gråta: tror jag nog inte
Blivit polisanmäld: nejdå
Slagit ner någon: nej
Slagit någon blodig: näe! våld löser inte problem
Skämts över dina föräldrar: så fruktansvärt många gånger
Skämts över din bästa kompis: säkert
Skämts över dig själv: jo!!!
Ätit från en papperskorg: jag är inte så fattig som man kanske kan tro ;-)

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jadu, minns inte när någon sov i min säng senast eftersom att jag knapp sover i så ofta själv, om man inte räknar med sängen i skellefteå
Såg dig gråta: när grät jag senast? minns ej!
Fick dig att gråta: minns inte det heller
Du delade en drink med: brukar dricka mina egna, så jag minns som inte
Du gick på bio med: emma c
Du gick på stan med: hm, mamma?
Skällde på dig: minns inte
Skickade ett e-mail till dig: nå svammel grej som man alltid får på hotmail

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" och menat det: absolut!
Bråkat med ditt husdjur: bråkat och bråkat, varit sur på han!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: inte vad jag kan minnas
Varit i Usa: nej men jag villll!!!!
Norge: jepp
Finland: jepp
Kina: nepp
Tyskland: jaje

FRÅGOR:
Tar du droger: aldrig!
Dricker du: jeooooo
Vem är din bästa vän: har flera bästa!
Vad är du mest rädd för: mörker då jag är ensam
Vilka kläder sover du i: väldigt olika
Vart vill du gifta dig: på en strand tror jag
Vem hatar du verkligen: nämner inget namn
Varit kär: jo
Kör du bil: övningskör
Har du ett jobb: ¨på sätt och vis
Gillar du att ha folk omkring dig: älskar
Är du ett hälsofreak: hehe näe
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: kan man nog säga ja
Är du ensam nu: helt ensam
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: oj, svårt att komma på bara sådär
Vill du gifta dig: självklart!
Vill du ha barn: ABSOLUT!

FAVORIT:
Rum i huset: nuföritden, mitt!
Typ av musik: olika
Parfym: escada - incredible me
Månad: juni juli august
Sten: har nog ingen favorit, om inte ögonstenar räknas?

HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit: tror inte det
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: nope
Sjungit: joodå
Sagt "Jag älskar dig": nepp
Velat säga till några att du älskar dem: inte precis tänkt på det
Träffat någon ny: nope
Saknat någon: jepp
Kramat någon: bosse? ;-)
Kysst någon: nope

SENASTE:
Låt du hörde: nån som är med i twilight
Film du såg: twilight
Drink du köpte: köper inte drinkar så ofta ;-)
Mat du åt: mackor och te hos carro!

HAR DU EN:
Digitalkamera: jepppp
Telefon på rummet: mobil och en egen trådlös
Egen dator: jepp, två till och med ;-)
Könssjukdom: nej
Husdjur: jodå
Bra kompisar: bästa!
Tar du receptbelagda mediciner: medicin vet jag väl inte precis
Vem vill du fika med just nu: någon som har mycket att berätta!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback