thank god it's friday

som cs bruka säga ;-) och det stämmer fulllllt ut :-D!!!!  frisörprovet är såååååååå bortgjort, äckligt skönt faktiskt! ärligt talat så vet jag inte alls hur det gick, men huvudsaken är iallafall att det är ur världen just nu! men bara för det så är det inte king, nej för jag har en idrottsuppgift att skriva, som ska vara inlämnad på söndag, usch så jobbigt! så nu på början av min helg så ska jag börja med den, hemskt men sant! sen blir det jobbintervju klockan halv fyra, sen köpa nåt så jävla gott för kvällen tillsammans med carro innan vi drar till svensbyn över natten, blir king! :-) sista inlägget nudå! ni vet vars ni når mig mina alllaaaaa trogna läsare ;-) pössss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback