söndag är veckans sämsta dag, och det håller jag fast vid idag iaf!

godmorgon,  pigg som en lärka kan jag inte precis skriva att jag är utan att ljuga, skulle helst vilja lägga mig ner under täcket och sova några timmar till. men tid för sömn finns inte alls under en dag som denna. bäst att skriva en lista som jag får bocka av under dagen

- frukost för första gången den här helgen
- göra matlista med ellan
- gå ut med bosse

- städa rummet (storstäda)
- packa

- duscha
- plugga tills jag vill spy på permanent  (hann inte bli så mycket plugg)
- fara till elin och plugga ännu mer?

- sova så förbannat gott

inte särskilt lång kanske, men det kommer ta sin tid! dags att börja vid punkt nummer ett. ciao

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback