sex dagar

sovmorgonen idag var välbehövlig, 12.50 steg jag upp, eller steg upp gjorde jag väl inte utan började med apu uppgiften som skulle vara inlämnad i onsdags... aja, lite försenat blev det men nu finns den på anettes mail. har hunnit med en promenad till sun tan med emma och även lite fixning i mitt rum. ska duscha och fixa lite mera innan middagen, sen får vi se om det blir skellefteå ikväll eller inte. ärligt talat så skulle det vara skönt att vara hemma ikväll.

justja, har glömt att berätta att mitt schema inför den här sommaren är det bästa jag varit med om ungefär. jag ska jobba mycket, men är ledig när det väl gäller! fan vad king alltså ;-)))))

CIAO


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback