sådärjaaa

och där var helgens arbete över, jag är så gott som död! men bra känns det, inget mer jobb innan sommarn nu. dagen har gått bra och jäkligt snabbt, sånt gillar vi! 

kom just hem efter att ha övningskört hem, satan vad king jag har blivit, måste skryta över mig själv då jag klarar något såhär gallant ;-)))  har varit och handlat med pappa på ica, så nu jag god mat och frukost i veckan, hur bra som helst ju. ska redan nu börja packa, jag och emma drar till skellefteå ikväll redan! blir nog perfekt med lite sovmorgon imorgon eftersom att jag inte sovit ut en enda dag på detta "lov". blir ensam inatt igen, börjar bli en vana. men allvarligt talat så har jag vant mig, det är rätt skönt att vara ensam ändå! näe, nog om mig! 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback