rattade pattar


skabbigt och fint ;-) busig prick!



trippen på stan gav inte mig någonting nytt förutom en glass i magen, vilket resulterar till att elins plånbok inte är tom. tråkigt men sant! vi bestämde oss för en promenad där innan middagen, men hann bara utanför dörren innan det började regna ganska ordentligt, så vi vände för att köra ett eget core pass vilket fortfarande inte blivit av. jag har tjatat på elin att komma igång med maten ett bra tag, när hon äntligen var redo så var jag inte redo och då utbrister elin högt i ilska: JAG VILL BARA TA TAG I DINA PATTAR OCH RATTA OM DOM!
hon är rolig min kamrat, jag grät rent utav i skratt, ni skulle ha hört hur roligt det lät alltså ;-) näe åter till matlagning med e.r (ellan.rolig) hehehehehehehe                              adiosss!


Kommentarer
Postat av: cs

haha alltså elin, snark

2009-05-05 @ 23:11:45

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback