provprovprov och åter prov

göllhår


permanet provet är bortgjort, och hur gick det? jag vet faktiskt inte, kan ha gått bra och kan ha gått dåligt!
slutade redan klockan 12, och gjorde såklart bort dagen promenad med elin och emma. power nap i 3 timmar var väl inte dagens bästa, men lätt dagens skönaste! middagen har just landat i magen, köttfärs och spaghetti + grönsaker och matsaft, ändå rätt gött! nu är det plugg som gäller, 50 sidor frisör prov på fredag, plus klippbeskrivningar osv. vad kan jag? inget! så plugga är vad jag behöver!

sen efteråt ska vi ha lite spa, eller vad jag ska kalla det! fotfilning, nagelfilning, måla nytt och fräsch nagellack, ansiktsskrubb osv, låter rätt bra faktiskt. men nu över till plugget så att vi hinner med dagens sysslor.

pöss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback