öl smakar kladdkaka, är du laddad? är du laddad?

jo visst fan är jag laddad! men ingen fest blev det ändå, jobbet hindrar mig.. men det kommer klirra fint i kassan nästa månad, perfekt till sommarlovet ;-)

egentligen borde jag sova eftersom att klockan ringer 07.00 även imorgon! men först ska jag vara lite duktig och skriva ett inlägg.

valborg var helt okej, trots mina tidigare irritationer. god middag och trevlig sällskap, peeerfekt ju! kvällen blev ju såklart kort för mig eftersom att jobb väntade dagen efter. jobbet har gått king! en dag kvar nu, imorgon. sen är jag ledig, eller visstja då börjar skolan igen. blev ingen helg för ida inte, nepp! bara kämpa igenom skolveckan och tagga för nästa helg! jo visst kommer det bli bra det med! :-) 


ääääh nu säger jag godnatt! bilder osv kommer någon annan dag, har ingen tid över för det ikväll! gooodnatt. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback