uppdaaatering

har börjat skriva ett inlägg varje dag sen jag skrev senast, men aldrig skrivit klart elle publicerat, allt annat har kommit ivägen. torsdagen blev iaf mycket bra! klippte först malin sen for jag och carro på nodo och dit kom även emma. skrattade nog ungefär mer än vad man skrattar på en vecka på den lilla tiden vi satt där ;-) blev en lite sväng med carro som chaufför innan jag slutligen kom hem. 

igår vare bara att stiga 10 för att dra till stan 11 med emma. meningen var att hitta en ny bh och ingenting annat onödig, men visst fan shoppar jag upp mitt studiebidrag, jappjapp! fan vad sugit, men jag är grymt nöjd över mina inköp! kommer bilder då kameran inte är konstig. igår kväll blev det mjukglass på frasses och sen grillning på norrstrand, mycket mysigt faktiskt!

idag var meningen att jag och eve skulle till skellefteå och festa och grilla osv, men tagget finns ingenstans tråkigt nog! jag har ingen ork alls, jag har inga pengar och jag har inte fixat någonting inför veckan så det kändes bara jobbigt att åka iväg nu i all stress. så jag satnnar hemma! blir nog bra det med! ska promenera iväg till elin nu innan hon ska jobba :-) tjingeling!


bilder sen :-)))))))


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback