låt det bli söndag tack

idag är det exakt fyra dagar tills vi åker iväg till alanya, när vi bokade var det femtiofem. fyra ynka dagar tills vi lämnar piteå, skellefteå, sverige för att bara leva livet i en hel vecka. det är nog obegripligt hur mycket man kan längta. underbara vänner, sol, bad och värme, fest, god mat och allting som denna veckan kommer erbjuda, det pirrar i hela kroppen. igår inhandlade jag lite av det som jag behöver ta med mig, blandannat stephanie meyers fjärde bok inom serien. men också vätskeersättare, tights och ett diadem. nu fattas det inte mycket innan jag är redo för att dra.



igår drog emma med mig och elin på wayne's för att dricka te och mysa, det var rätt mysigt faktiskt.


när vi kom hem blev det ost och kex samtidigt som vi såg twiligt tills vi somnade i emmas soffa. imorse vaknade vi allt för sent egentligen, men ändå hann vi i tid till skolan. fika och film med klassen var meningen, men för ida blev det varken film eller fika utan en powernap under hela filmen liggandes på tre stolar. sen var det slut för dagen, proppfull bil till stan och nu är jag hemma. städa och läsa är mina planer fram till middagen. adios!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback