långhelg

lite glest mellan bloggningen, så jag tyckte det var bäst med ett inlägg. idag är det onsdag, vilket betyder helg för våran del, lång helg uppskattas alltid :-) skoldagen var rätt skön ändå, även fast vi slutade tjugo tre. i slutet var vi och såg en teater om kvinnomisshandel och därefter fick vi diskutera och fråga frågor till någon från kvinnojouren i skellefteå, riktigt lärorikt och intressant. iden hade bilen med sig, så vi liftade med henne hem, gissa om jag sov hela vägen? svar ja! gött för kroppen var det! väl hemma möttes jag av tom gård utan bilar, mitt paket från tradera och en överglad hund, mycket trevligt! hungern tar över, och föräldrarna är borta, ska jag laga mat? aldrig i livet! väntar.

ikväll ska jag göra en bröllopsfrisyr på carro men slöja och grejer, intressant och se hur kreativ jag kan vara eftersom att det är det som är meningen med projektet, vi ska även se grey's och äta något som är gott såklart ;-)))) det är ju helg=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men det var ingen av domdär sepe-närbilderna vi tog på varann. du var ju förfan fin ppå den där !!! :)

2009-05-21 @ 12:15:24
URL: http://emala.devote.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback