Julia 18 år

Grattis plommonhjärta :-) nu är du också en stor tjej med ansvar över allt! fan vad kul, tänk om jag också hade det så bra!!



idag blev det att steka i solen hela dagen eftersom att skoldagen varade i 30 minuter för mig, tydligen så fick man jobba hemma med temat, och inget hade jag fått veta, jag var nog så irriterad. jag och carro drog till henne och stekte i solen, och visst fan brände vi oss, jappjapp! efter det så blev det middag hos mig och därefter fika hos julia som fyller 18 år idag :-) bilder tog jag till och med!!!!!





alla utom julla ville inte alls vara med på bild! städa diska packa upp osv, jo bäst jag börjar om jag ska orka upp 08.00, godnatt.


vart ett evigt tjatande om att tabort bilder, som vanligt! så nu vart det tomt typ =)

Kommentarer
Postat av: f

tabort NU!

2009-05-19 @ 00:12:23
Postat av: Anonym

orkar inte ens kommentera egentligen, men dedär var fan den äckligaste bild jag sett på mig själv. jag la inte ut en enda på dig?`det avr väl de vi sa att vi inte skulle göra va?

2009-05-19 @ 18:52:03
URL: http://emala.devote.se
Postat av: Anonym

orkar inte ens kommentera egentligen, men dedär var fan den äckligaste bild jag sett på mig själv. jag la inte ut en enda på dig?`det avr väl de vi sa att vi inte skulle göra va?

2009-05-19 @ 18:52:13
URL: http://emala.devote.se
Postat av: e

visst vare vi som inte skulle lägga ut någon bild på varann? & justja, visst vare din ide också?

2009-05-19 @ 18:53:52
URL: http://emala.devote.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback