IDAG

- idag har jag varit på skolan, kort dag vilket alltid är ett plus.
- idag har jag varit hos ida och tomas, som numera bor i en lägenhet i stan, väldigt fin lägenhet och bra läge!
- idag har jag färgat mitt hår mörkare, blev faktiskt nöjd med färgen, men det täckte inte ordentligt så imorgon blir det att färga en gång till.
- idag har jag fikat med ida och hennes släktingar, som kom för att se idas lägenhet.
- idag har jag ätit lax till middag, det var det godaste på hela dagen.
- ikväll har jag och carro kört ovanligt mycket bil, mysigt faktiskt!
- ikväll har jag och carro varit hos tina som hade fest, trevligt!
- nu ska jag sova eftersom att det blir tidig morgon imorgon.
- godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback