freeeeeeedag

idag blev det en cykeltur till stan med linnea i det fina vädret! hämtade ut mitt pass som för övrigt såg ut åt helvete, men bryr jag mig? nejdå! sen hittade jag en undebar bikini på hm, matthew williamson som designer, svin snygg! perfekt eftersom att bikini vad det jag var ute efter en dag som denna!

carro kom och åt middag med mig och mamma, lövbit och pommes, mumma! blev skjutsad till linnea, och nu sitter vi hos hanna. vi fick idén att tälta, men bestämde oss för att skippa det och spela volleyboll och kubb osv istället, det blir nog king!

nu ska vi byta om och cykla iväg, trevlig fredagkväll gott folk=)

fin bild som jag hitta på hannas dator =D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback