en dag med tjejerna på E

stadsturen gick fint, hittade fina ögonskuggor på make up store, men frågan är om jag kommer använda dom? vi får väl helt enkelt se med tiden! efter shoppingturen begav vi oss på våra fina cyklar till emlan, därifrån gick vi alla tre broarna runt istället för alla två, skön tur i solen. när vi kom tillbaka hade nog alla kurrande magar, vilket passade perfekt eftersom att maten var lagad och klar hos familjen andersson och självklart så blev vi bjudna som alltid hös emma, underbart :-) korv och mos, extra god korv för den delen, mummaa!! emlan följde med hit till kaoset i lägenheten med inriktningen PLUGG, tror ni det blev plugg? typ inte ens lite, istället kollade vi på talangklipp på youtube, värt ens! men så blev det och nu sitter jag här, lika okunnig som igår, bäst att börja nu då! ska bara diska städa och packa först..... sen kväll ännu en dag i veckan, jag som just sovit tillbaka min missade sömn, suuuuuuuuug. aja, inte slösa mer tid vid datorn då kanske, godnatt och håll alla tummar för mig imorgon mellan 09.00-11.30 typ, tack på förhand.


jag ska börja ta nya bilder nu, men tills jag börjat med det får dom gamla duga!

Kommentarer
Postat av: carro

schysst att klippa bort mig;-)

2009-05-15 @ 17:16:20
URL: http://carolineolund.blogg.se/
Postat av: ida

du passa inte in, tyvärr gullet ;-)

2009-05-16 @ 14:41:11
URL: http://iicla.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback