brunett?

blev knappt någon städning och inte någon läsning heller för den delen, jag sysselsatte mig själv med att fixa lite ny musik på ipoden som jag inte använd på 4 måndader eller något sådant. nu har den lite nytt och fräscht inom sig, men fortfarande långt i från nog, så låttips är väldigt välkomna.

blev waynes ikväll också, den här gången med emma och emma. blev taggad av dessa brudar att dra till umeå på brännbollsyran på fredag till lördag, har inte råd och borde inte fara och festa eftersom att jag drar till alanya på söndag, men hur mycket vill jag inte? mycket! ja vi får helt enkelt se hur det blir med den här saken. vi taggade även emma till att bli brunett, hon skulle verkligen bli hur snygg som helst, hon verka taggad, så vem vet emala kanske dyker upp som brunett snarast ;-) när vi väl snacka om att bli brunett så blev jag själv självklart taggad på att färga tillbaka mitt mörka. jag trivs bäst i det om jag ska vara ärlig, men jag får ändå sån beslutsånget. vi får se hur det blir med den saker också helt enkelt.  nu ska jag kirra fram något ätbart innan jag ska lägga mig och läsa till ögonlocken inte pallar mera.


 
 
jag vet faktiskt själv inte vad jag vill längre!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback