arbete

idag kan man nog säga att jag har arbetat hela dagen, pengarna rullar in som dom ska ;-)))

vaknade upp hos emelie idag, med carro vid min sida och emelie några meter bort. idag kändes allting mycket bättre.
carro åkte iväg rätt tidigt, jag och emelie åt frukost och pratade igenom gårdagen innan jag begav mig hem utan en tanke på att jag skulle sättas i så pass hårt arbete. hann bara in innan första kunderna kom 13.30

-klippa farmor
-klippa farfar
-klippa annbritt
-slinga annbritt
-klippa ronja
-klippa joakim
-slinga ronja
-klippa erika
-klippa frida
-klippa sebastian

jag var så gott som död då sista "kunderna" for hem 20.45

snacka direkt med emma, for och sola 8 minuter eftersom att det stängde och sen blev det en milkshake på sunes. nu sitter jag här och chillar, ska städa undan och rensa lite i mitt rum nu innan jag ska he in nya möblerna osv.

justja, anette kom hit med hundvalparna ikväll, jag är kär.



'

Kommentarer
Postat av: cs

nääääääääääääääääääääääääää så sööta!!

2009-05-25 @ 18:10:29

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback