24 timmar

02.40 slockna jag efter att ha fastnat vid datorn iaf, 08.00 var det bara att tvinga sig själv upp. halv nio åkte vi iväg till skellefteå för att städa ur lägenheten, tre och en halv timme slet vi för att få det så fint som möjligt, eller slet och slet, det fick dom andra göra ;-) nu är den tom och nyklarna är hos hyresvärden, sorligt! det tog ont i hjärtat måste jag säga. kvart i ett var vi klara, då väntades god middaf på tatung, filé black and white för min del! ett farande hit och dit, innan vi äntligen begav oss hemåt med några påsar i handen!

IDAG ÄR DET EN, EN ENSTAKA DAG TILL ALANYA, jag älskarrr liiiivet!!!!!!! så resten av denna fina fina dag ska anvädas till att städa rummet så att det är fint då jag kommer tillbaka, packa resväskan som nu är tom, men kommer vara proppfull på bara några minuter! och sist men absolut inte minst färga till håret så det blir jämt! låter toppen tycker jag trots att det skulle vara underbart att gå ut i det fina vädret!

ska sätta igång nu på en gång, lägger in lite bilder ikväll om tiden räcker till! annars blir det imorgon då rastlösheten kommer följa med mig vart jag än går i denna eviga längtan! tack för mig, tjohej!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback