12:38

vart en korv på shell istället för äcklig fisk, det här med att vara nyttig går inte så bra för mig märker jag! men det är ju snart sommar, och då barkar det ändå ;-) idag fick jag veta att jag klarat nationella gallant, kingkingking! nu har vi prov sen slutar haf för dagen, skönt! caroline kommer till mig och elin ikväll, så då får vi se vad vi hittar på för något trevligt! 
eftersom att vädret är sämst så blir det en innekväll, vilket betyder ingen promenad idag heller, dåligt ida! näe nu ska jag kolla på en bikini så vi kan beställa nån gång! heeeeeeeeeejråååååå 

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling där du kan vinna detta:



En fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback