wooooooork

usch så tråkigt man kan ha, och inget kan jag hitta på heller eftersom att jag ska åka och jobba om en timme. dötid är det tråkigaste som finns har jag kommit på, särskilt då man mest i världen vill hitta på något.

idag har iaf varit en bra dag, jag har fått tillbaka min mobil som har varit borta i tre veckor, synd bara att det var ett stolpskott som tog emot den, för nu är dom nyaste kontakterna borta! jag har även solat med carro, och hör och häpna, efter det tog jag mig tiden att fara ut och springa. riktigt skönt och välbehövligt, det ska jag allt börja med nu under sommaren( jag vet att det brukar låta så, men nu är det på riktigt).

och nu sitter jag här och bara väntar på att få åka på jobbet, lika bra att jobba istället för att bara sitta här och ha tråkigt! ska gå och göra i ordning mat för natten, och kanske städa till i mitt rum. då går nog tiden fortare.



stockholm oktober 2008

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback