bilder

somsagt så har jag ingen kamera, men här är några av bilderna jag lyckas fota=)


sex and the city hos carro


luleå med linnea


älskling


grillning


nodo




södra hamn




uppsala



199:- gina

80:- monki

100:- monki

159:- gina

198? :- hm
shopping i luleå

ca 215 kr

ca 200 kr
shopping från turkiet

shopping från uppsala
från vänster: väska 249:- accent, skjorta 199:- vila, linne 149:- gina, linne 99:- new yorker, linne 79:- new yorker, linne 199:- weekday, linne 98:- hm, klänning ( ska sys om) 349:- gina, shorts 159:- vero moda

+ super snyggt halsband och armband som jag tappade bort innan jag hann hem ens.......
men som tur var har elin köpt ett nytt=D

sådärja, det var allt för idag=)

Kommentarer
Postat av: Caroline

perfekt inkan girl :D jag väntar haha :d men nu är jag nöjd när du lagt upp lite bilder på allt smaskigt som du shoppat :) perfekt läsning en lugn kväll på jobbe! ses efter helgen gumman,. saknar dej jui!!!!!!

2009-07-04 @ 19:03:10
URL: http://encarrow.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback