livet är hårt

en och en halv vecka av arbetet har gått, jag är död. tänk att efter skolan så är det såhär livet kommer se ut, jobb dag ut och dag in i mångas fall även på helgerna. jag klagar på en och en halv vecka, hur ska detta sluta? vänjer man sig eller är det såhär alla som befinner sig i arbetslivet känner? isåfall är det ju hemskt. okej, jag har jobbat varenda dag i en vecka, och knappt sovit hemma en enda dag av dessa, kanske är det därför jag känner mig död. efter några dagars ledighet kanske det känns bättre! vi får väl allt se=) inte för att jag tycker dåligt om mitt jobb, tvärtom jag älskar mitt jobb. men klart man hellre är ledig än att jobba, men å andra sidan har man heller pengar än att vara utan också. jag får helt enkelt se det positiva i det hela. imorgon är sista dagen innan 3 dagars ledighet, vilket innebär sovmorgon, stadsfesten, sena kvällar, loooooooooove it!  det blev ett långt inlägg om ointressanta saker, men så fick det bli idag. internet tjorvade för mycket, så bildbomben som jag planerat att lägga in kommer en annan dag=) godnatt!


allt jag vill är att befinna mig i landet där detta underbara ställe finns, exakt nu och några veckor framöver!
ta mig dit, tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Caroline

keep going med bloggandet sägher då ja :) haha! :D mums!

2009-07-03 @ 18:01:58
URL: http://encarrow.blogg.se/
Postat av: Caroline

här är jag igen! din trogna läsare! du har ett uppdrag av mej, efter helgen vill jag ha många smaskiga inlägg :) haha!

2009-07-03 @ 23:07:07
URL: http://encarrow.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback