ruta fyra

sovmorgonen idag var nog det bästa som hänt mig, vaknade kring halv 12. emma hämtade upp mig 10 över 12 och så åkta vi iväg mot sörböle för att ha idrott, taekwondo var det på schemat idag, himla roligt faktiskt! :-) sen blev det en sväng på max också, emma tyckte att vi skulle smörja lederna med fettet! haha, hon är roligprick den där emma ;-) jag och elin satt här båda nyduschade då emma ringer och säger att hon kört fast med bilen, snyggt jobbat tänkte vi och tog på oss kläder och gick ner för att hjälpa henne! men bilen satt där den satt. vi knuffa, emma gasa, men icket! tillslut kom vi oss iaf en bit och hoppet oma tt komma lös blev större. efter typ 20 minuter kom grannarna och hyresvärden och skotta fram oss så att emma tillslut kunde komma sig iväg. så efter typ sådär 25 miuter ute i snöstormen kom jag och elin in igen, blöta och kalla som aldrig förr, men nog fick vi oss allt ett gott skratt iaf ;-) tyvärr så vet jag inte vars kamerasladden är, så jag kan inte visa några bilder än! jaja, dags för matlagning, magen kurrar!

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback