sex sanningar om mig

skärpning på mig asså, inte uppdaterat på 3 dagar och 10 timmar, skandal!
ska göra en ordentlig uppdatering då jag kommer hem, jag lovar!

men nu ska ska jag sysselsätta mig med att skriva 6 sanningar om mig själv eftersom att jag har blivit utmanad av emmaandersson.

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Fotfobi
Fötter är bland det värsta jag vet. Särskilt när dom är täckta med förstora vita smutsiga sockar, blää!

2. Handälskare
Älskar att hålla i någon annans hand och pilla på naglarna, det låter sjukt, men det är sant! ändå sen jag var liten har jag älskat detta :-)

3. Honung på mackan
Jo asså, låter som det äckligaste i världen, men det är så sjukt gott! en rund macka med pyttelite smör och honung på det, MUMS!

4. Kräsen
Kräsnast i världen ungefär, jag äter det som jag tycker ser gott ut, resten skippar jag!
Inte är det ofta jag smakar något som jag aldrig smakat förut, jag är rädd för att känna smaken av något äckligt.

5. Ensamhet klarar jag inte av
det är nog det värsta som finns att vara ensam, ingen att prata med vilket gör att man börjar tänka så himla mycket.
och självklart så kan man inte tänka på något bra när man är ensammen, allting blir så negativt. Så jag hatar att vara ensam, jag trivs bland människor, sån är jag!

6. Beroende av mobilen
Jag kan verkligen inte vara utan min mobil, då känner jag mig handikappad. Den är som en extra kompis, som alltid finns där. Den är min räddare i nöden när jag är ensammen!

sådärja, nu vet ni lite mer om mig :-) och jag utmanar; fannyeriksson och linneaswindell

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback