bara för att

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
näe

Har du sett din bästa vän gråta?
ja, det har jag.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
vet inte vilka det var, men dom var förbannat äckliga! 

Vad åt du senast?
chokladpudding

Har du fått någon komplimang idag?
vet inte

Har du varit med i en rättegång?
nej

Är du polare med grannarna?
såklart :-)

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, sen kan hon väl engelska också och lite finska 
 
Vilka länder har du bott i?
endast sverige

Senaste piercingen?
naveln

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
söndags

Gay?
nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?
tyvärr så har jag det

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha, nej, skulle aldrig komma på idén ens

Har du varit på stranden?
absolut!

Har du haft en stalker?
nejdå

Minns du dina/din musiklärares namn?
kicki minns jag iaf

Hur bra är din syn?
inte tillräckligt bra iaf

Har du varit på ett party?
mer än ett skulle jag nog tro ;-)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
aldrig i livet

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
jasså, intresse klubben antecknar.... näe asså jag vet inte, beror väl på vem du är :-)

Har du varit utomlands?
jajamensan

Har du sett din bästa vän naken?
jodå

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
minns inte så många bröllop faktiskt

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
ja det skulle dom nog, fast det skulle aldrig hända

Var är dina syskon just nu?
ingen aning vars robin håller hus

Vad var den senaste drömmen som du minns?
igår när jag sov på soffan drömde jag nåt om att jag hörde att det rann vatten från kranen då jag blunda, men då jag kolla på kranen så var den avstäng, skit läskigt faktiskt, även fast det inte låter så!

Vem ringde dig senast?
emma c

Vilken tid gick du upp imorse?
5 över 11, pigg som en lärka ;-)

Vad ska du göra i helgen?
har inte bestämt än, hoppas på något roligt!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
orkar inte kolla, men har inte fått något intressant sms idag, så något oviktig iaf.
 
När var du riktigt sjuk senast?
ett tag sen

Vem är den senaste kändisen du tog på?
om jag det kunde minnas

Vad finns i din bakficka?
har ingen

Har du färglinser?
har haft, eller har kvar dom än faktiskt.

Vad gjorde du klockan 2 inatt? 
sov som en stock

Vad är det första du gör på morgonen?
 trycker på snoozeknappen

Vad ska du göra efter det här?
sova, jävlart!

godnatt.

Kommentarer
Postat av: e

bli medlem här stumpan =)http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2538

2009-02-25 @ 10:14:11
URL: http://emala.devote.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback